czwartek, 23 lutego 2012

O mnie.

Witam serdecznie na moim blogu.

Mam na imię Ania (w tej chwili - 29 lat), pochodzę z Rosji, ale od jakiegoś czasu mieszkam w Polsce. Interesuję się wszystkim, co jest związane z ekologią, zdrowym odżywianiem i pomocą zwierzętom. Staram się być świadomym konsumentem, nie kupuję produktów testowanych na zwierzętach, kilka lat temu przeszłam na wegetarianizm.

W tym blogu chcę poruszyć tematy:

- jedzenia wegetariańskiego
- kosmetyków naturalnych, ekologicznych, nietestowanych na zwierzętach
- domowej chemii niechemicznej
- bojkotowania rzeczy "Made in China"

Życzę miłej lektury :-)

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że się zdecydowałaś na bloga. Może dodasz sobie opcję obserwowania bloga? Będzie łatwiej śledzić Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, ale nie wiem, jak :) Jestem jeszcze w tym temacie zupełnie nowa :)

      Usuń
    2. Spokojnie, masz czas. Przejrzyj sobie kiedyś w wolnej chwili ustawienia bloga i na pewno dojdziesz do tego jak to zrobić :) Jeśli wciąż nie będziesz pewna to zapytaj, może uda się Ciebie jakoś naprowadzić :)

      Usuń
  2. Szkoda, ze nie opisalas gdzie i jak kupic takie rzeczy. Gdzie szukac, jak to sprawdzac? Jak Ty to robisz tak dokladniej?Moze jakies przykladowe firmy, ktore produkuja swoje rzeczy nie w Chinach?
    Nie przegladnelam wszystkich linkow,ale wystarczyl mi ten o zasmiecaniu i opis znecania si enad zwierzetami- moj wniosek- ktory juz od dawna mi chodzi po glowie to - nic nie zmieni mentalnosci tych ludzi i jedynie jakas bomba moze ich uratowac.
    Najbardziej jest mi szkoda tych wszstkich zwierzat, ktore musialy sie tam urodzic i cierpiec, no i tez tych dzieci, ze nie maja szansy na normalne zycie :(
    Blog swietny. Bede sledzic i czekam na wiecej z niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Dopiero zaczęłam pisać, mam zamiar na bieżąco opowiadać o rzeczach "nie z Chin". Też mnie przeraża to, co tam się dzieje :( To jest bardzo straszne...

      Usuń
  3. Witam imienniczkę i plus minus rówieśnicę o podobnych zainteresowaniach:) Cieszę się, że poprzez mojego bloga trafiłam na Twojego. Widzę tu same ciekawe posty, zabieram się za czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że znajdziesz dla siebie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że trafiłam na Twoją stronę, znalazłam tu kilka inspiracji:) Swoimi odkryciami dzielę się na http://pierwotnyszlak.blogspot.com/ może też znajdziesz coś dla siebie, szczególnie, ze zainteresowania mamy podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo, możesz udostępnić opcję śledzenia bloga przez mail? Bo przeniosłam swojego na wordpress i teraz rzadko będę na bloggerze, więc byłoby wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń