czwartek, 23 lutego 2012

Moje ulubione sklepy internetowe

Od razu chcę powiedzieć, że nie mam żadnych powiązań ze sklepami, o których chcę napisać :) Nie jest to reklama, tylko moja subiektywna opinia.

Ze sklepów internetowych korzystam od dawna. Najpierw raczej z przymusu, bo byłam szaloną zakupoholiczką i w centrum handlowym potrafiłam zostawić znacznie więcej pieniędzy, niż przeznaczałam. Stwierdziłam więc, że lepiej przez internet, bo i  taniej, i więcej czasu na przemyślenie zakupów :) Teraz centra handlowe już nie są dla mnie zagrożeniem (większość rzeczy jest z Chin, więc nie mam nawet po co tam iść), ale nadal bardzo chętnie kupuję przez internet. Wybór większy, koszty mniejsze, do tego nie wychodząc z domu... wygodnie :)

Poniżej - moje ulubione sklepy, w których zaopatruję się w różne fajne rzeczy.

Zdrowe i ekologiczne jedzenie


Za co lubię: tańsze niż w innych ceny, duży wybór zdrowego jedzenia, współpraca z Vivą! i pomóc zwierzętom
Czego nie lubię: mało jedzenia ekologicznego, gorsza (moim zdaniem) jakość niektórych produktów (na przykład, kasz) 


Za co lubię: możliwość odbioru osobistego w Warszawie (w miejscu, do którego łatwo dojechać), rozsądne ceny, szybka realizacja zamówień
Czego nie lubię: mniejszy wybór, niż u konkurencji 

Kosmetyki ekologiczne i "chemia" naturalna


Za co lubię: duży wybór, dużo opinii na temat poszczególnych produktów, możliwość zbierania punktów (i dalszych zniżek) za zamówienia, zawsze szybka wysyłka, dużo gratisów oraz wygodna i czytelna strona
Czego nie lubię: ceny droższe, niż w niektórych innych sklepach


Za co lubię: dobre ceny, duży wybór, wygodna strona
Czego nie lubię: brak zniżki dla stałych klientów


Za co lubię: znacznie tańsze ceny, ciekawe produkty, dobry wybór eko chemii, dobry kontakt
Czego nie lubię: niektórych rzeczy nie ma tak naprawdę na magazynie

Karmy dla zwierząt


Za co lubię: przejrzysta strona, duży wybór, zniżki, bonusy, zbieranie punktów
Czego nie lubię: fatalna firma kurierska, w paczkach czasami bywają braki 


Za co lubię: szybka dostawa, duży wybór, dobry kontakt
Czego nie lubię: trochę "ciężka" strona, brak bezpłatnej dostawy od 100zł
Jeżeli ktoś może mi polecić inne dobre sklepy, jestem chętna :)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek Wolnowski19 grudnia 2018 19:45

    Tak na dobrą sprawę to nie znam ani jednego z tych sklepów internetowych. Więc nie wiem czy mają wdrożone moduły https://www.cashbill.pl czyli do płatności online. W sumie ten system najbardziej mi odpowiada ze względu na bezpieczeństwo transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze swojej strony mogę powiedzieć to, że bardzo podobają mi się sklepy internetowe, które dbają o swoich klientów i o nich pamiętają. Jest na to fajny sposób i pomoże we wszystkim narzędzie https://push-ad.com/pl/blog/powiadomienia-push-porownanie-mozliwosci/ Koniecznie sprawdźcie sobie, w jaki sposób działa i czy będzie dla Was odpowiednie, bo ja akurat uważam, że tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dobrą sprawę ja mam bardzo dużo ulubionych sklepów internetowych i jestem przekonana, że cały czas dochodzą nowe do mojej listy. Jestem zwolenniczką takich zakupów i jeszcze lepiej jak mają one w swojej ofercie dostawę kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups gdyż moje paczki zazwyczaj do małych nie należą.

    OdpowiedzUsuń