czwartek, 15 marca 2012

Super środek na (bardzo) brudne umywalki i wanny

Dzisiaj prezentuję mojego ulubieńca - kwasek cytrynowy.


Nigdy nie myślałam, że będę z niego korzystać w celach niekuchennych. Ale nie miałam już innego pomysłu na pewną szczególnie wstrętną i wrogą plamę na wannie. Próbowałam wszystko, ale Plama zawsze wygrywała i złowrogo uśmiechała się do mnie, zupełnie cała i zdrowa. Żadne proszki, mleczka, spreje i inne cuda nie dawały rady, jeżeli chodziło o Plamę. Zdesperowana, zwróciłam się do środków starożytnych :) I stał się cud. Od tej pory, mam duży respekt do kwasku i zawsze trzymam go w łazience.

Firma: Jakakolwiek (oprócz Winiary, bo należą do Unilever'a, który, z kolei, testuje na zwierzętach)
Produkt: Kwas cytrynowy
Zastosowanie: do usuwania kamienia i uporczywych zabrudzeń, nałożyć mokrą szmatką, zostawić na 5-10-20 min, usunąć szorstką stroną gąbki
Opakowanie: 20-50 g
Cena: ok.1-2 zł 

Ilustracja efektów :)


 

1 komentarz: